اشعار طنز 1
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

انسان شريف :

 

ميخواره مباش ،كافرت مي گويند !

 

پا سور مزن ،مقامرت مي گويند


 

گرباده خوري ،قمار پنهان بكني

انسان شريف و طاهرت مي گويند !!

مقامر :قمارباز

فتوكپي :

 

اي آنكه شد ه قبله ي دلها رويت !

 

برگشته زقبله جمع دلها سويت !


 

يك لحظه برابرم نشين زيراكه

خواهم غزلي كپي كنم از رويت !!

رباعیات

 

 

 

 

 

 

پرخواري :

اي زاهد شهر از تو پروارتريم !

هرچند زرنگي از تو هشيارتريم !

 

تو «رانت » خوري و ماهمه «باد هوا »

انصاف بد ه كدام پر خوارتريم ؟!

دارايي :

سالي كه گذشت كار من زاري بود !

پنهاني ود رد هاي من كاري بود !

 

دفترچه ي قسط هايم افزايش يافت

دارايي من فقط بدهكاري بود !!

    سيخ زد ن :

ما دشمن مردمان و افراد بد يم

 خالي ز غرض ورزي و بغض و حسد يم !

 

از طنز چو سيخ ما هراسان نشويد

ما سيخ زد ن به دشمنان را بلد يم !!

 اهل عرفا نم من

قبضه كرد م همه ي ايران را

توي هر شهر دو ويلا دارم

مثل كل عرفا

توي ويلا ي خو د م

چند ژيلا دارم !!

هست تفريحاتم

در رم و روسيه و چين و هلند !

دوستاني دارم

همگي شاسي بلند !

توي هر بانك حساب بند ه

چند ميليارد تومن مي باشد

هوش من سر شار است

هر كجا رانت بيا بم بنده

با تمام ولعم خواهم خورد !

ظاهرم ساد ه ولي ماشينم

قيمتش يكصد و د ه ميليون است !

زن اسقاطي من

از رد ه خار ج شد

لااقل شصت و سه سالي دارم

همسر تازه ي من بيست و سه سالش شد ه است !

وه كه من در عرفان

چه شكو ه و چه كمالي دارم !

اهل عرفانم من

خانه اي دارم در شهرك غرب

لانه اي دارم در قلب سوئيس !

من فقط

چند تا شركت نقلي دارم !

تا به كار عرفا

سر و سامان بد هم !

چونكه از

نا به ساماني ها

همه ي عمر هراسانم من

اهل عرفانم من !!




:: بازدید از این مطلب : 5139
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : تهرانی
ت : سه شنبه 20 تير 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی